wtorek, 4 czerwca 2013

Rozdział 2

Nie,nie,nie to nie mogło się zdarzyć ! Kopnęłam w skałę.
-Cholera ! –syknęłam z bólu
Spadłam z nieba… Alexia idiotko musiałaś się tak wychylać ?! I co z tego masz ?! Poobijane śmiertelne ciało ! Muszę wrócić na górę nie ma innego wyjścia. To tam należę nie tutaj. Ziemia nie jest dla mnie , ja jestem Aniołem moje miejsce jest w niebie. Wskoczyłam na skałe ignorując pulsujący ból w nodze i zaczęłam się wspinać. Może jeśli wyjdę dostatecznie wysoko to uda mi się rozwinąć skrzydła. Nie mogłam ich stracić… Stanęłam na szczycie górki i zamknęłam oczy. Błagam rozwińcie się , zaczęłam błagać w myślach. Ale nic się nie wydarzyło  , kompletne nic. Otworzyłam oczy i spojrzałam na siebie. Byłam ubrana na czarno.  No pięknie.
-Ciekawe gdzie jest moja ‘lepsza połówka’ – mruknęłam schodząc z górki
Widocznie przy upadku musiałyśmy się rozdzielić , więc gdzieś na tym świecie jest druga Alexia.
-Mała zagubiona owieczka – zaśmiałam się – ja mam znacznie lepiej
Zeskoczyłam na ziemię i skierowałam  się w stronę kaplicy. Czyli ja jestem całym złem jakie posiadała Alexia ,a ta druga to czyste dobro. Nawet jeśli pozwolą mi wrócić, nie wejdę przez bramę dopóki się nie połączymy . Westchnęłam.  Doszłam do kaplicy i otworzyłam drzwi , jednak nie udało mi się przekroczyć jej progu. Jakby przed mną była jakaś niewidzialna bariera.
-Co do cholery ??!!
-Demony mają zakaz wstępu do kaplic – usłyszałam głos chłopaka
Odwróciłam się szybko w jego strone.
-Nie jestem demonem
-No wiesz , upadłe anioły i tak dalej – przewrócił oczami
-Jestem anielicą – wysyczałam przez zaciśnięte zęby
Zaśmiał się głośno.
-Jesteś ubrana na czarno, nie możesz wejść do kościoła serio jesteś aniołem ? – nadal się śmiał
-Spadłam z nieba…
Roześmiał się jeszcze głośniej.
-Zamknij się !!
Podniósł ręce w geście poddania tłumiąc śmiech.
-Rozdzieliłam się przy upadku , gdzieś tam jest moja dobra strona – wyjaśniłam
-Wybacz, że się śmiałem – powiedział gdy już wyszedł z szoku
-Może ty tam wejdziesz i dowiesz się jak mogę wrócić ??
-Nie mogę… to jest poświęcona ziemia a ja..
-Rozumiem, zły anioł – dokończyłam
-Wybacz..
-Nic się nie stało , znajdę inny sposób – chodź szczerze w to wątpię
Zapadła cisza.
-Wiem jak to zrobić – powiedział po chwili
-Jak ? – otworzyłam szeroko oczy
-Musisz znaleźć 5 anielskich elementów
-Jakich ? – spytałam z nadzieją
-Oj niee , jak ci powiem to będziesz szukać sama a ja chce pomóc
-Dlaczego ? – spytałam zdziwiona
-Bo czuje ,że będzie zabawnie
-Ehh…niech ci będzie.. – westchnęłam
-Super – oczy mu rozbłysły
-Jestem Alexia – podałam mu dłoń
-Damien  -uścisnął moją dłoń-  Miło mi cię poznać , partnerko
Zabrałam dłoń i spojrzałam na niego.
-Chodź musimy ci znaleźć jakieś ciuchy – powiedział i ruszył w strone centrum miasta
-Czarne ? – dogoniłam go
-Oczywiście – uśmiechnął się
________________________
No heej , i mamy rozdział 2 by.Kicu
Mam nadzieje,że się podoba pomysł i że zastanę pod tym chodź jeden komentarz.
Prooosimy ;3 

1 komentarz:

  1. wiedziałam że ty demonku będziesz pisała o demonie xd yay mam zajebistą utalentowaną demoniczną siostrę <3 zajebisty rozdział :*

    OdpowiedzUsuń